Media & Marketing Trends – 4.12.2025 r.

Czy Twoja marka ma klientów… czy już społeczność?

Jak nie przepalać budżetów i osiągać wymierne efekty?

Jak wykorzystać lokalność, by wygrać z globalnym szumem?

Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas Media & Marketing Trends – konferencji łączącej ekspertów nowoczesnych mediów, marketingu i nowych technologii.

Kiedy? 

4 grudnia, startujemy o 9:30

Gdzie? 

3city Media Hub, Gdynia, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 7-9

fb tło wydarzenia
  • Promocja marki i trendy – w co inwestować, by osiągać realne korzyści?
  • Docieranie do odbiorcy – jak nadążyć za jego wymaganiami i zmieniającymi się mediami?
  • Optymalizacja budżetu – nie przepalać środków, maksymalizować efekty.
  • Nowa era telewizji – FAST, zapping i potencjał mediów lokalnych.
  • Agencje i nowe media – budowanie partnerskiej współpracy dla wspólnych korzyści.
Na scenie pojawią się eksperci z obszaru mediów i marketingu, którzy podzielą się wiedzą i praktycznymi case studies.
Kup bilet

O prelegentach

CEO agencji Gratifica – marketing manager, ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze promocji sprzedaży, loterii, konkursów i sprzedaży premiowych. Od 15 lat doradza markom w zakresie tworzenia skutecznych mechanizmów promocyjnych. Posiada świadectwo zawodowe Ministra Finansów uprawniające do nadzoru nad grami losowymi. W swojej działalności koncentruje się na unikalnej kreacji, efektywności kampanii, bezpieczeństwie podatkowym i prawnym, umiejętnym gospodarowaniu budżetem aktywacji i pozyskiwaniu zaangażowanych, lojalnych nabywców produktów i usług. Gratifica ma na swoim koncie organizację ponad 1000 ogólnopolskich i lokalnych akcji wsparcia sprzedaży, rozpoznawalności, motywacyjnych czy lojalnościowych.

robert k
Robert Kieszek

Eksperta ds. marketingu w agencji Widoczni, od lat tworzy skuteczne strategie content marketingu dla agencji, autorka eksperckich artykułów, wykładowczyni na wyższych uczelniach w zakresie marketingu w mediach społecznościowych, prelegentka i autorka szkoleń branżowych. Od 2025 r. prowadzi cykl rozmów z ekspertami „Oko w oko z digital” dla agencji Widoczni o tematyce marketingu, biznesu i rozwoju.

Anna zalewska
Anna Zalewska

Prezenterka radiowa, logopeda medialny. Jako założycielka marki Mamy Gadane uczy, jak mówić z pewnością siebie, ze spokojem i charyzmą. Prowadzi warsztaty dla liderów, przedsiębiorców i zespołów, pomagając im rozwijać komunikację, która inspiruje i buduje zaufanie. Z jej kursów online korzystają tysiące Polaków w kraju i za granicą. Wierzy, że dobrym słowem można zmieniać świat – i uczy, jak robić to świadomie głosem.

Marta W
Marta Wesołowska

Prezes Fundacji TBN Polska zarządzającej telewizją TBN Polska. Właściciel Spółek zajmujących się produkcją telewizji, filmów oraz ich transmisją. Organizator Śniadań Biznesowych w Polsce oraz mówca seminaryjny. Pastor kościoła. Doradca biznesowy. Twórca Klubu Tysiąca Dębów - zrzeszenia partnerów biznesowych telewizji TBN Polska. Przedsiębiorca z prawie 30-letnim doświadczeniem. Szczęśliwy mąż i ojciec.

prezes
Krzysztof Rompa

Prezes Stowarzyszenia Polskie Telewizje Lokalne i Regionalne, dziennikarz, regionalista, autor reportaży, filmów i audycji telewizyjnych. W 1994 doprowadził do powstania lokalnej stacji telewizyjnej w Elblągu, którą kierował do roku 2020, będąc przez 20 lat jej nadawcą. Działa w strukturach Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Warszawie, Katolickiego Ruchu Antynarkotycznego KARAN w Warszawie oraz Polskiego Towarzystwa Historycznego. Od 2006 r. prowadzi cieszący się dużym zainteresowaniem autorski projekt filmowy pn.: „Elbląg na dużym ekranie”.

Juliusz Marek
Juliusz Marek

Dyrektor Telewizji TBN Polska i dyrektor sprzedaży w domu mediowym MediaVibes. Od lat działa na styku mediów, marketingu i biznesu, pomagając firmom skutecznie komunikować się z odbiorcami w świecie coraz bardziej zdominowanym przez reklamy wielkich marek. W MediaVibes wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa w budowaniu widoczności w mass mediach, pokazując, że skuteczna reklama nie wymaga milionowych budżetów, lecz spójnej strategii, autentycznego przekazu i dobrze dobranych kanałów. Jako wieloletni dyrektor anteny, a dziś dyrektor telewizji TBN Polska, łączy doświadczenie zarządzania treściami telewizyjnymi z praktyczną wiedzą o rynku reklamowym. W swojej pracy kładzie nacisk na wartości, relacje i etykę w komunikacji.

TYM
Tymoteusz Rompa

Harmonogram

od 9:00 – rejestracja uczestników

Część I – 9:30-11:40 – Marketing Trendy

Jak zaprojektować usługę marketingową, która przyniesie korzyści finansowe i wizerunkowe?

  • Robert Kieszek (Gratifica.pl) – Wszystko co powinieneś wiedzieć o promocjach w Polsce w 2 kwadranse – m.in. trendy, know-how i technologia.

  • Anna Zalewska (Widoczni.com) – SEO w dobie AI: Jak sprawdzone strategie pozycjonowania budują przewagę Twojej firmy w AI?

  • Tymoteusz Rompa (Dom Mediowy Media Vibes) – Zagubione w tłumie: małe i średnie firmy w świecie reklamy
  • Tomasz Palak (tomaszpalak.pl) – Jak w marketingu nie wywalić się na prawie? O pułapkach i bezpiecznych ścieżkach dla marketerów

 

11:40-12:20 – panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli branży mediów i marketingu

 

12:20-13:20 – lunch, przerwa obiadowa

 

Część II – 13:20-16:00 – Media Trendy
Nowe media na nowe czasy – o roli mediów lokalnych, przyszłości telewizji i dobrej współpracy w świecie mediów

  • Marta Wesołowska (mamygadane.online) – Jak mówić, by chcieli nas słuchać – o sztuce mówienia i dobrej komunikacji

  • Krzysztof Rompa – założyciel i prezes Telewizji TBN Polska – Nowa era telewizji – FAST zapping

  • Michał Broniarek – właściciel i zarządzający Agencją CFT Media – Nie tylko kampania, ale relacja – jak współpracować z agencją

  • Juliusz Marek – prezes Stowarzyszenia Polskich Telewizji Lokalnych i Regionalnych –Potencjał telewizji lokalnych we współczesnym marketingu

 14:50-16:00 – przerwa kawowa i inspirowany networking

 

Konferencja Media & Marketing Trends w 3City Media Hub to przestrzeń do wymiany doświadczeń, inspiracji oraz poznania praktycznych wskazówek od liderów rynku. To wydarzenie pełne inspiracji, praktycznych wskazówek i dyskusji o tym, jak skutecznie inwestować w marketing, by osiągnąć sukces wizerunkowy i finansowy.

Kup bilet